Archivo por años: 2020

Lumea este așa cum este….

Și în fața acestui scenariu, trebuie să ne pregătim într-un alt mod, avem nevoie de o pregătire cuprinzătoare și de o minte deschisă la noi alternative, care există și sunt valabile atâta timp cât avem o altă paradigmă, alte moduri de gândire și rezolvare a crizelor precum cele actuale.

Pentru cei dintre noi care ne-am trăit întreaga viață având grijă de sănătate, relația cu Mama Pământ și cu viața însăși, pentru cei dintre noi care au toate acestea ca stil de viață, implementarea unor obiceiuri sănătoase sau îngrijire și prevenire, altele decât cele recomandate, nu este nouă. de medicina științifică, prea influențată, prea apropiată de interesele comerciale ale sponsorilor săi.

Este necesar și într-o criză ca cea actuală într-o măsură mai mare, să învățăm să trăim și, înainte de asta, să ne dezvățăm și să ne detoxificăm de atâtea informații sterile. Trebuie să regândim criza și să privim în alte direcții, apoi vom descoperi că există mai multe alternative, că există alte modalități de a rezolva aceleași probleme și modalități ancestrale de a preveni toate acestea să ne afecteze. Vom începe cu întărirea imunologiei noastre, odihnindu-ne suficient și având corpul hidratat cu băuturi calde de plante medicinale.

Dacă doriți să vă schimbați rezultatele, trebuie mai întâi să schimbați modul în care gândiți.

Carmen Sofia Malinescu

Sistemul nostru imunitar este esențial pentru combaterea oricarui virus.

Mariela Glandt, expertă în diabet, avertizează că consumul de zahăr „ne îmbolnăvește” și că sistemul nostru imunitar este esențial pentru combaterea oricarui virus.

Dieta a devenit unul dintre cei mai importanți factori dinaintea acestei pandemii de coronavirus. Un aspect al vieții noastre de zi cu zi de care trebuie să ținem cont tot mai mult, în special cei cu risc. Și este că, în funcție de ceea ce mâncăm, ne va ajuta să ne consolidăm sistemul imunitar într-o măsură mai mare sau mai mică, cel care, în cazul în care suntem infectați cu COVID-19, va face ca consecințele să ne afecteze mai mult sau mai puțin.

Aceasta este ceea ce asigură endocrinologul argentinian-american Mariela Glandt, într-o carte pe care tocmai a publicat-o sub titlul Cum să mănânci în vremurile COVID-19. Glandt este expertă în diabet, una dintre bolile care, dacă prinde coronavirusul, ar putea avea mai multe riscuri pentru viața ei. În plus, are o diplomă la universitățile Harvard și Columbia din Statele Unite.

Într-un interviu acordat BBC, Mariela Glandt, la fel ca mulți experți, subliniază că dieta este esențială pentru întărirea sistemului imunitar pentru a putea lupta împotriva coronavirusului. „Vedem că cei care sunt mai predispuși să ajungă în unitățile de îngrijire stimulativă (UCI) sunt persoane – pe lângă persoanele în vârstă – cu tensiune arterială crescută, boli cardiovasculare, obezitate și diabet. Suferă de sindrom metabolic. Și acest lucru apare din nou și din nou ca factori de risc pentru deces prin coronavirus ”, spune expertul în diabet.

Zaharul, marele inamic.
Riscuri care pot fi ușor controlate și inversate în patru săptămâni. Scopul este de a ajuta oamenii sa-si imbunatateasca sistemul imunitar pentru a putea lupta impotriva coronavirusului daca se intampla. Sindromul metabolic este definit dacă unul are 3 din 5 elemente: hipertensiune arterială, zahăr ridicat, obezitate, trigliceride ridicate și colesterol bun scăzut. Doar 12% dintre adulții americani nu au niciunul dintre aceste simptome, potrivit studiilor. Cel puțin între 60% și 70% din populație are acest sindrom ”, adaugă Glandt.

Și este că dieta slabă este o problemă chiar mai mare decât coronavirusul și cu care am trăit de ani de zile. „Există o epidemie care agravează coronavirusul și că mâncăm alimente de calitate slabă. În ultimii ani mâncăm alimente cu atât de mult zahăr și atât de multe uleiuri vegetale, încât vă spun că nu este cu adevărat mâncare. Asta ne-a îmbolnăvit. Mâncarea este cel mai mare risc de coronavirus și nimeni nu vorbește despre asta «, avertizează Mariela, insistând că dacă corpul nostru nu este în cea mai bună formă» ne îmbolnăvim grav.

Cum putem mânca bine în vremuri de COVID?
Cum putem pune capăt acestei situații? Mariela Glandt o rezumă cu ușurință: mâncați alimente adevărate, pe bune și lăsați deoparte tot industrialul. Mănâncă legume, pui, pește, carne, ouă, produse lactate și produse grase. Orice este slab în grăsimi are un conținut ridicat de zahăr și acest lucru nu este bun pentru noi. Puteți adăuga cafea «, spune expertul, care sfătuiește să mănânce organic ori de câte ori este posibil, deoarece, în ciuda faptului că este scump, calitatea alimentelor este mai mare.

De asemenea, el avertizează cu privire la aportul de fructe, care ar trebui să fie moderat, deoarece sunt „bomboanele naturii”. Din acest motiv, sucurile cresc mult mai mult zahărul din organism. „Cel mai rău lucru este concepția de a crede că luați ceva care este bun pentru dvs. […] Acest consum de zahăr tot timpul ne îmbolnăvește”, explică .

«Alimentele sunt cel mai mare risc de coronavirus și nimeni nu vorbește despre asta»

Sursa.as.com

Fiecare zi este o nouă oportunitate de a începe de la capăt și de a mulțumi întregului Univers pentru fiecare experiență care are loc în viața noastră, de a ne putea bucura de acele momente mici, dar minunate, care ajung în adâncul sufletului nostru și ne umplu de iubire infinită. . Acum este momentul să trăim prezentul, fără să ne gândim la ceea ce ne lipsește, ci să prețuim ceea ce avem și să avem grijă de el ca cea mai mare comoară pe care o putem avea.

Sănătate, Iubire și Abundanță pentru toată lumea !!!

Carmen Sofia Malinescu


 

Despre MLM…Cap9 Aceasta este o afacere.

MLM este o afacere ca oricare alta. Nu este mai bine, nici mai rău, este doar diferit. Întrebarea este dacă sunteți atras de beneficiile pe care le oferă o astfel de afacere.

Provin dintr-o afacere tradițională. După ce am aflat despre sistemul MLM, am văzut o oportunitate corectă și de încredere și mi-am dat seama că MLM are mai multe beneficii decât o afacere tradițională. Oferă pur și simplu oportunități mai mari și o viață mai ușoară.

Când vorbiți despre MLM, de cele mai multe ori nu veți găsi păreri pozitive. Am vorbit deja despre motivele din partea anterioară a cărții. Am avut și eu o îndoială imensă.

Când m-am hotărât să mă dedic MLM, m-am uitat în oglindă și m-am întrebat dacă sunt normal. Luna trecută am făcut o prezentare la congresul Asociației Maghiare de Marketing ca expert în marketing online, iar acum am început de la zero. Voi fi un „greutate cu față lucioasă, cu fața strălucitoare care îi enervează pe toți”?

Mulți se îndoiesc dacă este rușinos să faci MLM, deoarece opinia societății nu este deloc bună.

Există două puncte de clarificat pe această temă: fiecare profesie poate fi făcută ca începător și poate fi realizată ca profesionist. Una este jenantă, dar cealaltă trebuie recunoscută.

Oricine poate face afacerea MLM. Există mult mai puțin control, nu există filtre, oricine poate începe. Nu există procese lungi de formare, nu există interviuri pentru a începe să lucreze ca în alte companii. De aceea este logic ca mulți să o facă ca începători. Oricine poate începe, poate spune orice, poate minți ceea ce nu este scris doar pentru a obține rapid profituri și poate folosi orice instrument pentru a fi eficient. De aceea, societatea are o părere atât de proastă despre afacerea tip MLM.

Dar, ca în orice altă profesie, aceasta poate fi făcută și profesional, deci, dacă decideți să lucrați ca profesionist, puteți fi mândru să vă dedicați LA MLM.

Celălalt lucru este că poți demonstra succesul cu rezultatele. Dacă o faci profesional și atitudinea ta este așa cum ar trebui să fie într-o afacere, vei avea rezultate pe care le poți vedea în cifra de afaceri a echipei tale. Dacă te uiți la câte milioane de euro rețeaua noastră de o sută de mii de oameni, sunt sigur că multe companii mici și mijlocii vor fi mândri dacă ar putea realiza același lucru, indiferent de activitate, producție sau comerț.
Nu trebuie să vă fie rușine de nimic în MLM dacă o faceți bine și profesional.

După zece ani, sunt convins că poate susține MLM, nu pentru cei care o fac ca începători, nu pentru companiile care profită de acest model de afaceri pentru a înșela, ci pentru cei care se angajează într-o afacere și o muncă corectă profesional, gândind pe termen lung, de către distribuitori cu gândire similară.

Așa explică un lider: MLM este ca un cuțit. Cu cuțitul puteți face lucruri fantastice, puteți face mese delicioase etc., dar puteți ucide oameni. Întrebarea este de ce folosim acest instrument.

Cu ajutorul MLM puteți face lucruri foarte utile. Dacă aveți o rețea, aceștia pot avea mai multe beneficii decât venituri, cum ar fi noi prieteni, activități caritabile. Dar, în același timp, puteți utiliza nivelurile multiple pentru lucruri oribile: înșeală oamenii și le provoacă pierderi economice.

Este foarte important să vedeți MLM ca pe o afacere! Aceasta înseamnă că atunci când o faceți, funcționați cu adevărat, nu faceți doar „ca și cum ați lucra”

Un avantaj al multinivelului este că nu aveți un șef și de aceea munca dvs. poate fi redirecționată în câteva momente către o „lucrare în aparență”. Voi da un mic exemplu. Astăzi vă puteți face afacerea și online. înseamnă că sunteți vizibil pe facebook, twitter etc. și „îmi place” totul sau că vizionați videoclipuri. Dacă lucrați offline, lucrul nu este echivalent cu a discuta cu oameni care nu au ce face. afaceri, merită să vă trateze activitatea ca pe o afacere. Mulți se înscriu pentru a „încerca”. Bine, toată lumea începe așa.

Dar dacă tot încerci mult timp, pentru aceste intenții vei primi și venituri pentru această activitate. Aceasta înseamnă că și compania „încearcă” să te plătească uneori.

Un alt caz este când unui candidat îi plac produsele și decide să aibă acest lucru ca un hobby. De asemenea, este bine. Dar dacă este hobby-ul dvs., venitul dvs. va fi, de asemenea, adecvat pentru această activitate. Acest lucru înseamnă că aveți un hobby pentru care Vă plătiți, atunci vă costă bani, nu provin venituri din aceasta.

Merită să vă gândiți ca într-o afacere tradițională: trebuie să vă planificați, trebuie să vă antrenați, trebuie să reinvestiți o parte din veniturile dvs. în afacerea dvs., în pregătirea dvs., în garderoba dvs. și am putea urma lista lungă a ceea ce mai aveți a cheltui.

Nu funcționează pentru cineva să participe la un antrenament inițial de două zile, apoi își caută costumul de nuntă pe care nu l-a mai purtat de douăzeci de ani și de atunci este om de afaceri.

O afacere funcționează dacă atitudinea dvs. este profesională: concentrați-vă pas cu pas să profitați la maximum de timpul disponibil în cel mai eficient mod.

Când am fost întrebat la cea de-a 20-a aniversare a companiei că m-am comportat întrucât am reușit să ating cel mai înalt nivel în planul de marketing în cel mai scurt timp, am spus că răspunsul este foarte simplu. Sunt necesare trei lucruri: să lucrezi cu pasiune, să lucrezi mai mult cu pasiune și lucrează mult mai mult cu pasiune.

Mă refer la pasiunea reală, nu la cea tipică falsă pe care trebuie să o aveți în mai multe niveluri pentru a putea mânca capul oamenilor cu o discuție demagogică despre succes. Aceasta este o pasiune bazată pe evenimente reale. Sunt convins că Dacă vrei să realizezi ceva în afaceri, trebuie să o faci cu pasiune.Dacă te uiți la antreprenorii care au afaceri tradiționale și au creat ceva extraordinar, poți vedea că au ceva în comun: lucrează cu pasiune și se bucură de ceea ce fac.

Când începem să vorbim despre oportunitatea MLM cu un candidat, primul lucru cu care trebuie să ne confruntăm este prejudecățile, deoarece oamenii nu își pot imagina cum și de ce se poate face acest lucru cu pasiune.

Cu toate acestea, situația în care distribuitorul este obsedat de câștigarea de bani, relatează rapid textul învățat din prezentare și, pentru a completa, este sigur că, dacă cineva nu înțelege că este cea mai fantastică oportunitate din lume, este un prost. Această activitate nu aduce rezultate bune. Nici dacă te gândești că există două tipuri de oameni: cel care știe deja că multinivelul este cel mai bun și cei care vor afla mai târziu.

Cred că există și viață în afara MLM. O persoană poate fi, de asemenea, fericită și de succes dacă nu se dedică acestui lucru. Mă dedic MLM pentru că văd că oferă o modalitate mai ușoară și mai eficientă decât o afacere tradițională de a realiza o viață liberă , Are multe avantaje, le vom vedea mai jos.

În viața mea a existat un impuls când am decis să merg la MLM. Nu s-a datorat presiunii externe, deoarece mulți au încercat anterior să mă determine să mă angajez la o afacere. erau cu adevărat liberi.

Am început să mă gândesc dacă aș putea să o fac și eu. Am meditat pentru că am atât de multă antipatie față de mai multe niveluri și pentru că nu cred în ea, deși pot vedea că oamenii care o fac nu au nicio abilitate extraordinară, dar sunt mai liberi decât mine.

În acest moment aveam o companie. Am pierdut câțiva experți recunoscuți pentru a-mi explica de ce gândesc așa. Mi-au spus că problema mea este că probabil nu am găsit încă punctul pentru care aș putea avea pasiune.

După ce am petrecut mult timp căutând acest punct, pentru care aș putea avea entuziasm. Dacă doriți să aveți succes în afaceri, ar trebui să-l găsiți și dvs. Această afacere funcționează numai cu pasiune sinceră!

Nu mă refer la produse, deoarece este fundamental să fii pasionat de acest lucru, întrebarea cheie este sistemul în sine, strategia.
Dacă nu vedeți valoarea cu care vă puteți entuziasma, afacerea dvs. nu va funcționa.
Nu vreau să fiu ipocrit: aceasta este o afacere și am ales-o pentru bani.

Unul dintre cele mai mari rezultate în această afacere este atunci când vezi în echipa ta pe cineva care devine din ce în ce mai mult. Ai văzut că merită mai mult și lucrează la asta, prin urmare obține venituri mai mari. pentru că arată mai mult pe scenă, dar pentru că își poate permite cu adevărat, deoarece din afacerea sa pe mai multe niveluri, din veniturile sale pasive, câștigă deja mult mai mult decât a câștigat ca angajat. mai mulți distribuitori care pot trăi numai din asta.

Cum se poate face această activitate ca profesionist, ca „afacere reală”?
Dacă tratați MLM ca și cum ar fi o afacere tradițională, trebuie să faceți câteva sarcini simple.

1 În primul rând, planificați-vă timpul de afaceri exact, indiferent dacă îl faceți cu normă întreagă sau cu jumătate de normă!
2 Faceți un plan despre ce și când să faceți acest lucru!
3 Faceți un plan cu privire la ce și cum veți investi din nou în afacerea dvs.!
4 Cheltuiți în principal pentru instruirea dvs. și apoi pentru afacerea dvs.!

Primul meu scop a fost să-mi sporesc rețeaua.

De îndată ce mi-am putut permite, am angajat un asistent personal cu jumătate de normă, apoi cu normă întreagă. Când eram foarte activ în afaceri, trei persoane cu normă întreagă m-au ajutat, astfel încât să-mi pot folosi timpul mai eficient. Lucrează și o echipă mică, toată familia alături de mine, astfel încât să putem folosi în mod corespunzător timpul nostru de afaceri. Scriu această carte singur, dar am realizat-o împreună, cu dragostea mea, împreună cu soția și Aniko.

Această afacere funcționează ca o afacere tradițională și dacă nu o faceți în conformitate cu aceasta, nu veți avea venituri pasive, nu veți avea beneficii. Cu metodele pentru începători nu puteți obține venituri profesionale.

sursa:

Aceste capitole sunt traduse din cartea 10 ADEVARURI DESPRE MLM de Laszlo Kocso

Eu am ales MLM.

Nu poti sa zici ca afacerile de network marketing nu functioneaza, cand tu nici macar nu stii ce inseamna network marketing.

Nu poti sa zici ca produsele DXN nu sunt bune, cand tu nu ai incercat nici macar unul, sau nu stii sa faci diferenta intre un produs natural si altul total chimic.

Nu poti sa zici ca nu se castiga bani din dxn, cand exista 10 milioane de oameni in toata lumea care si-au schimbat viata si traiesc doar din afacerea DXN,promovand produsele si afacerea DXN

Nu poti sa zici ca nu intereseaza pe nimeni, daca tu ai vorbit doar cu apropiatii tai.
Ps. afacerile nu se fac cu prietenii si cu neamurile.

Nu poti sa zici ca nu ai succes, daca tu nu esti dispus sa inveti, sa investesti in tine, sa muncesti zilnic doua ore pentru afacerea ta, afacere care se invata pas cu pas;este vorba despre o afacere, nu despre un job, unde muncesti nu muncesti, iti intra salariul in cont.

Nu ai cum sa fii credibil daca tu nu crezi cu tarie in ceea ce faci si nu folosesti produsele din magazinul tau.
Cred ca daca ai avea o brutarie a ta, nu ai merge la altii sa cumperi paine. 😉

In DXN facem ce toata lumea oricum face, numai ca noi suntem platiti de companie pentru ca vorbim despre produsele acesteia, lucru care nu cred ca Macdonald il face si anume sa te plateasca pentru ca iti faci poza mancand 🍔 si te pui pe Facebook. 🤔

DXN investeste in oameni, ofera libertate, posibilitatea de a avea propria afacere internationala, pornind de la 0, posibilitatea de ajuta alti oameni si de a-ti îndeplini visurile!💚

Hai si tu in echipa noastra! Indrazneste! Nu ai ce sa pierzi! Actioneaza zilnic in directia visului tau!

Carmen Sofia Malinescu

Deapre MLM…Cap8.Lider in MLM

Oricine se află la un nivel mai înalt în planul de marketing, sistemul îi dă dreptul de a-și optimiza comisioanele, adică are dreptul să colecteze mai multe bonusuri, dar nimic mai mult.

Multinivelul este o afacere independentă și gratuită. Cel care lucrează în această afacere se numește „distribuitor independent”

Când un sponsor aduce o persoană în afacere, înseamnă că a fost primul sau cel mai eficient în schimbul de informații și, datorită acestui fapt, s-a alăturat noul membru. Sponsorul nu este un șef și nu există o relație de dependență între el și linia sa descendentă. .

În capitolul anterior am vorbit despre faptul că fiecare își face propria afacere și că a fi „lider” nu este o preeminență dobândită, ci mai degrabă că aceasta se dezvoltă pe parcurs. Baza este umilința, empatia și respectul. Pentru cineva Pentru a deveni un lider recunoscut, trebuie să aveți aceste capacități, virtuți și astfel trebuie să vă comportați cu linia descendentă.

Un agent de vânzări profesionist poate vinde afacerea aproape tuturor, poate vinde orice, dar cu aceasta tot nu va avea venituri pasive, deoarece pentru ca distribuitorul să creeze o afacere mare, are nevoie de propria motivație și nu de tehnică închidere profesională.

În calitate de agent de vânzări profesionist, puteți vinde mai eficient, dar pentru a avea distribuitori independenți, aceștia trebuie să devină lideri.

În calitate de lider, cred că la nivel multinivel îl aveți foarte ușor, deoarece pentru a fi un lider bun trebuie doar să faceți un singur lucru: să dați un exemplu bun și colegii dvs. vă vor urma.

Ei urmează și exemplul rău, dar aceasta este o altă poveste.

Dacă doriți să aveți succes pe termen lung, trebuie să dați un exemplu bun, deoarece în MLM este foarte sigur că linia dvs. descendentă vede și simte totul.

Se poate întâmpla ca, uneori, să existe neînțelegeri, dar ele te urmăresc. Nu devii un lider atunci când primești știftul cu diamant, dar ești deja atunci când aduci pe cineva în afacerea ta, deoarece tu îi vei fi sponsor și ar trebui să vrea Urmăriți-vă, pentru că a primit informațiile de la dvs. Dacă doriți să aveți o afacere excelentă, trebuie să fiți mereu în față cu un exemplu bun.

/A lucra dând un exemplu bun este foarte simplu. Trebuie să fiți activ până când decideți că este suficient, puteți merge puțin mai slab cu lucrurile. Activitatea este un exemplu foarte bun de urmat dacă în timp ce aveți și rezultate. Și dacă sunteți. făcând bine, evident veți avea rezultate.

Am putea închide subiectul conducerii aici, deoarece este un subiect foarte simplu și există multe cărți care merită citite.

Dar cred că ceea ce este important de menționat în ceea ce privește conducerea în mai multe niveluri sunt conflictele.

Multe rețele pe mai multe niveluri au fost distruse, deoarece a existat discordie în rândul liderilor.

În toate rețelele pe mai multe niveluri există dezacorduri indiferent dacă sunteți un lider bun. Pot exista conflicte între membrii echipei dvs. sau între dvs. și liderii dvs. Cauzele sunt de obicei neînțelegeri într-o comunicare inadecvată. Este posibil să aveți opinii diferite despre aceeași situație, deoarece fiecare are informații diferite sau pur și simplu fiecare experimentează aceeași problemă în alt mod.

Cu cât rețeaua dvs. este mai mare, cu atât vor exista mai mulți oameni diferiți în afacerea dvs. și cu atât mai probabil va exista un conflict.

Este un lucru total normal. Întrebarea este: cum reacționați? Dacă nu este corect, afacerea dvs. poate fi distrusă.

Sfatul meu este următorul: cel mai eficient și cel mai bun lucru este că nu vă lăsați ghidați de ego-ul dvs., ci că vă exercitați cum să-l lăsați să plece.

A fi sponsor și a avea o echipă numeroasă nu înseamnă că sunteți judecătorul sau cel care știe totul, chiar sunteți oamenii care au avut informațiile înainte sau dacă nu ați făcut-o, atunci ați putut să vă împărtășiți detaliile cu oamenii, astfel încât aceștia să se alăture Puteți da un exemplu bun doar arătând ceea ce puteți renunța.

Dacă, de exemplu, un lider al echipei tale nu vrea să lucreze cu tine, nu trebuie să te lupți cu el pentru asta. Nu trebuie să arăți continuu că nu vede lucrurile bine. Nu trebuie să-l convingi de nimic. Dacă vrei, îi poți da recomandări.

Întotdeauna dau sfaturi liderilor mei, dar dacă aceștia nu sunt de acord, este bine și pentru mine.

Dacă cineva nu dorește să lucreze cu dvs., este bine, de asemenea, deoarece multi-nivel este o oportunitate fantastică în care este o condiție să lucrați cu dvs. Este mai mult decât suficient ca acesta să fie în organizația dvs.

Dacă un lider al echipei tale spune că nu vrea să știe nimic despre tine, nu vrea să mergi la evenimentele sale sau să participi la rețeaua sa, nu este nevoie să te enervezi și să planifici răzbunare, dar trebuie să fii fericit, pentru că nu vrea să te vadă, Dar o veți vedea în fiecare lună, în defalcarea pe care vi-o aduce și acesta este beneficiul muncii pe care ați făcut-o în ziua sa cu el, aceasta se numește venit pasiv.

Planul nu este acela de a avea o rețea care nu vrea să vorbească cu tine, dar ca lider este important să înveți să dai drumul lucrurilor.
Nu este sigur că aveți dreptate, ci oamenii din linia descendentă văd bine problema. Nu este necesar să fiți de acord asupra tuturor. Dacă cineva nu vrea să lucreze împreună, așa să fie! Este important să se afle în rețeaua dvs., deoarece ați distribuit informațiile cu el pentru prima dată și primiți comisioanele pentru el.

Puteți conta pe venituri pasive dacă aveți în rețea persoane care au mai mult succes decât dvs. Cu cât aveți mai mulți distribuitori de acest gen, mai activi decât voi, este ca și cum ați câștiga un premiu la loterie, deoarece acestea sunt în centrul atenției În timp ce in MLM este vorba despre afaceri. Ceea ce contează este doar câte comisioane aveți și nu ce fel de pinuri are fiecare sau câte conferinte au dat. De aceea nu merită să vă luptați cu linia descendentă, deoarece veți primi comisioanele pentru munca lor. Și ei, dacă vor să meargă pe alte căi e mai bine pentru ei. Timpul va confirma ce cale este mai eficientă. Dacă este calea liderului tău, trebuie să recunoști și să înveți din el.

În ultimii zece ani am învățat mai multe din linii descendente și piață decât cărți sau prelegeri, din care am câștigat cele mai valoroase experiențe.

O cunoștință mi-a spus odată că MLM este o „afacere de cult personal” și dacă cineva nu poate accepta acest lucru, va avea multe probleme în afacere. Nu am vrut să o fac, dar a trebuit să realizez că așa este. Dacă cineva nu dorește să-și creeze un cult personal, linia descendentă îl creează, iar distribuitorii motivați deseori îl descriu pe lider cu capacități pe care nici măcar nu le au.

Liderul este, de asemenea, o persoană și ceea ce aduce un plus pe termen lung este smerenia,faptul ca ramas aceasi persoana pe care ai cunoscut-o. Cea mai mare recunoaștere poate fi, atunci când spun că liderul nu sa schimbat , el este încă umil și față de ceilalți, chiar dacă este deja un diamant multiplu în afacere.

Evident, evoluăm pe măsură ce învățăm, primim noi informații, cunoștințe. Încercăm să fim o persoană mai bună în timp, dar este foarte important ca „cultul personal” să nu ne meargă în cap.

Dacă doriți să progresați și să învățați din propriile greșeli, nu cereți părerea liniei descendente sau a liniilor ascendente! Linia descendentă vă admiră. Se poate ca acestea să fie la un nivel în afaceri și să găsească rezultatele incredibile, chiar dacă nu sunt Atât de bine și părerea lor este sinceră. Poate fi, de asemenea, că se află la un nivel superior în afaceri, dar sunt cordiale. Același lucru este valabil și pentru linia dvs. ascendentă. Evident, nu vor să vă descurajeze, deoarece scopul lor este să vă mențină motivat. Prin urmare, vă sunt foarte cordiali.

Dacă vrei să auzi o părere sinceră, poți conta pe prietenii tăi din afaceri, dar chiar și în acest caz nu poți fi întotdeauna sigur, deoarece se poate întâmpla și ca prietenul tău să creadă că nu ar trebui să-ți dea o părere negativă a unui lider care se află la un nivel superior În afaceri.

Dacă doriți să primiți păreri reale despre activitatea dvs., cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să întrebați un consilier extern ce părere are persoana despre prezentarea dvs. sau ce faceți. Fiți pregătiți că părerea lor nu va fi aceeași cu ceea ce ați spus. downline sau upline. Întrucât MLM – în cadrul unei echipe – este o afacere prietenoasă, nu ascultați părerea lor dacă doriți să progresați!

O rețea MLM poate fi distrusă dacă liderii au prea mult ego și cred că este doar calea corectă pe care o reprezintă. Trebuie să înveți să fii fericit cu privire la realizările liniei tale descendente. Dacă cineva care se află sub tine în afacerea ta are Succesul mai mult ca dvs. și planul de marketing estei corect, nu poate însemna că pierdeți ceva.

PS:Vrei mai multe tactici și mai multe proceduri. Și nimic în neregulă cu tactici excelente … Învăț cele mai puternice tactici de MLM –Networking Markting cu cei care au reusit..

Dar ascultă: dacă procedurile ar fi suficiente, am fi cu toții bogați, slabi și fericiți, nu?

Nu vă veți schimba niciodată lumea exterioară până nu vă schimbați lumea interioară.

Imaginea primordială pe care o vezi când te privești este în mare măsură ceea ce ți-a determinat realitatea.

Vezi, prietene, nu primești ceea ce vrei, obții ceea ce îți poți imagina.

Începeți să vă imaginați ca un influențator și un lider puternic. Începeți să-l vedeți nu doar ca pe un vis, ci ca pe o realitate.

Da, ieșiți acolo și obțineți pregătirea tactică și stăpâniți abilitățile necesare ..

Dar ascultă-mă

Tacticile nu vor funcționa niciodată fără mentalitatea adecvată pentru a le susține.

Dacă vă vedeți ca un antreprenor care se luptă, veți avea întotdeauna dificultăți.

Manifestăm imaginea pe care o vedem în noi înșine.

Dacă ai dorința de a-ți schimba viața, o poți face.

Știu fără îndoială că, indiferent de experiența dvs., aveți ce trebuie
Poți călători prin lume.
Puteți obține libertate financiară
Puteți avea un impact pozitiv asupra vieții altor mii de persoane.
Puteți inventa o nouă realitate.

Dacă sunteți serios în legătură cu schimbările, sunt pe cale să vă ofer o resursă pentru a vă pune pe calea respectivă. Această resursă îmi va permite să intru în mintea voastră și să reconectez câteva lucruri pentru a vă oferi idei despre cum să deveniți o versiune mai puternică a dvs.

Carmen Sofia Malinescu

Echipa DXN România…..te invita.

Promoția cosmetică 1 + 1 continuă. Primești două produse cosmetice coreene la preț de unul!

Promoția este valabilă la următoarele produse:

Cosmetice miraculoase, cu aceste produse veți observa schimbări din prima zi.

ROP025: DXN M Miracle Marine Liposome Smoothing Foam Cleanser 1+1

ROP026: DXN M Miracle Marine Liposome Calming Toner 1+1
ROP027: DXN M Miracle Marine Liposome Hydrating Algae Essence 1+1
ROP028: DXN M Miracle Marine Liposome Vital Extra Emulsion 1+1
ROP031: DXN Watery Sun Essence 1+1
ROP033: DXN Cacao Essential Mask 1+1
ROP034: DXN Tea Tree Essential Mask 1+1

ROP035: DXN Gempyuri Multi Massage Cleanser 1+1
ROP036: DXN Gempyuri Tightening Fresh Toner 1+1
ROP037: DXN Gempyuri Volume Energy Serum 1+1
ROP038: DXN Gempyuri Lifting Impact Ampoule Oil 1+1
ROP039: DXN Gempyuri Derma Perfection Rejuvenation Cream 1+1

Condițiile promoției:

– Produsul cadou nu are valoare SV și PV.

– Promoția poate fi cumulată, de exemplu: la 2 produse cosmetice achiziționate oferim 2 produse cadou, la 3 produse cosmetice achiziționate 3 produse cadou, etc.

– Promoția este valabilă până la epuizarea stocurilor.

DXN își rezervă dreptul de a modifica sau încheia oricând promoția, fără notificare prealabilă.  

– Promoţia nu este disponibilă cu alte reduceri şi promoţii cum ar fi reducerea DSP sau Rambursare 100%.

– Pachetele promoționale trebuie comandate pe codurile de mai sus.

Pentru mai multe detalii contactează biroul local DXN.

Ps.avem prezenta in 180 de tari….si prezenta in toata Europa,pentru detalii contacti in facebook-

Carmen Sofia Malinescu

Despre MLM…cap7-Cea mai mare eroare.

Sunt convins că succesul dvs. în afacerea MLM depinde de a profita de timpul pe care îl aveți la dispoziție într-un mod eficient.

Toată lumea are o anumită perioadă de timp disponibilă când începe să facă afacerea, indiferent dacă o face cu normă întreagă sau cu jumătate de normă, acest timp este limitat, prin urmare, contează cum profitați de ea.
Majoritatea distribuitorilor nu își dau seama că mulți oameni interesați se alătură nu pentru că vor să câștige bani, ci pentru că vor să le fure timpul prețios.
Există unii care sunt într-adevăr vor sa fie însoțiți, alții care au nevoie de recunoaștere sau sunt doar în căutarea unui hobby. Există oameni care se bucură de mediul pe care l-ați creat, precum viziunea companiei sau sunt interesați de produse. Aceștia din urmă vor fi consumatori mulțumiți, dar nu vor să facă bani din asta.
Sună rău că există oameni care vor să „fure timpul tău”, dar este realitatea.Asta nu înseamnă că sunt oameni răi.
Sunt oameni drăguți, nu au nicio intenție rea, nu vor să ia nimic de la tine în mod intenționat, dar trebuie să recunoști că nu vor să câștige bani. Sunt „dușmanii afacerii tale! Chiar dacă sunt oameni drăguți. Petrece-ți timpul liber cu ei, nu timpul tău pe care îl dedici afacerii!

Nu puteți face afacerea pentru nimeni, pentru că astfel nu veți avea niciodată venituri pasive. Puteți pune punctele și oamenii conform planului de marketing, veți avea un nou pin, dar nu veți avea venituri pasive.
Puteți obține venituri pasive numai dacă găsiți oameni care își desfășoară activitatea independent. Evident, cu sfaturile dvs. sau cu cele ale liniei dvs. ascendente, dar o fac pentru că doresc. Vedeți cine sunt cei care s-au înregistrat la dvs. Cine sunt cei care își doresc cu adevărat a castiga bani?

Există o regulă generală generală în marketingul pe mai multe niveluri: nu decideți dacă cealaltă persoană este interesată sau nu de afacere! mai puțin pe baza a ceea ce spune, de unde vine, ce experiențe are.
Vor spune faptele lor. dacă această persoană își va face propria afacere sau nu.

Cel mai dificil lucru este sa fii realist și că recunoști cu adevărat cine sunt cei care vor să facă bani.Vă rog să nu faceți uriașa greșeală pe care o fac majoritatea distribuitorilor sa vă petreceți o mare parte din timpul dedicat afacerii cu acesti tip de oamenii. Nu vor să câștige bani, ci doar îți iau timpul.

Puteți avea succes în marketingul pe mai multe niveluri numai dacă vă concentrați pe eficiență și nu pe probleme.

Îi văd de cele mai multe ori chiar pe cei mai mari lideri că nu pot să profite la maximum de ei înșiși și nu își dezvoltă afacerile așa cum ar putea și nu au succesul pe cât ar putea, pentru că își petrec timpul cu oameni care nu vor să facă bani … sau au o viziune slabă asupra marketingului pe mai multe niveluri.

La fel se întâmplă și când dedici timp liniilor tale care nu îți mai necesită atenție. Trebuie să fii fericit dacă ai linii descendente cărora le-ai predat deja ceva sau dacă ai colegi care știau deja multe și trebuie să -i sprijini doar puțin.

Dedicați-vă celor care au nevoie de voi și vor să lucreze.

Celor care lucrează independent, nu trebuie să le revizuiți ceea ce fac, nu trebuie să le dați sfaturi, mai ales dacă nu le cer. Dedicați-vă celor care au nevoie de voi și vor să lucreze.
Cum poți recunoaște cine este cel care vrea să câștige bani și cine este cel care vrea doar să-ți fure timpul?
De multe ori nu merge la prima, există oameni care au abilități excelente, vorbesc foarte mult și foarte bine, vor exista oameni care vă vor suna continuu și ar trebui să decideți dacă vor fi una dintre cele mai bune din echipă sau nu. Două metode, dacă sunteți de acord. Puneți-o în practică!

Când cineva se alătură afacerii mele, în afară de faptul că este foarte fericit, primul lucru pe care îl clarific este că el nu face afacerea mea, ci a lui, că nu este o favoare unilaterală din partea lui, ci că este bine pentru el și pentru mine De asemenea. Că își face afacerea și nu a mea. Și din moment ce își face propria afacere, în calitate de sponsor nu îl voi suna niciodată la telefon. Nu-l voi întreba niciodată de ce nu face afacerea sau ce face în ultima vreme etc. .
Dar, din moment ce sunt sponsorul tău, mă poți suna oricând vrei. Poți să mă suni zi și noapte, dacă nu pot, nu voi răspunde la apel, dar te voi suna înapoi. Poți să mă întrebi ori de câte ori vrei, te voi ajuta, mă voi duce la sfârșitul lumii Pentru el, îi voi oferi tot sprijinul meu, deoarece este și interesul meu să aibă succes în afacerea sa, dar nu-l voi întreba niciodată de ce nu face afacerea mea, ci a lui. Este foarte important.

Următorul este că, atunci când cineva se va alătura companiei, îi voi da câteva recomandări, dar nu sunt șeful lor să se întoarcă, indiferent dacă o fac sau nu. Atenție la seria de videoclipuri de antrenament și vă rog să vă notați întrebările, îndoielile și vă voi răspunde. Puteți consulta despre modul de avansare în afaceri.

Trebuie să mărturisesc că majoritatea noilor înregistrați nu se întorc și îi pierd în acest moment. Dar aceasta nu este problema mea, ci a lor. Problemele lor sunt dacă nu vor să câștige mai mulți bani. Le-a fost convenabil să se înregistreze, au primit materiale de instruire online, apoi au avansat în ritmul lor. Nu am marcat nicio dată și nici nu am practicat vreo presiune.

Nu-mi pot pierde timpul prețios motivând o persoană care nu are propria motivație internă.

Dacă apare cineva cu întrebările, dvs., pot fi recomandate mai multe videoclipuri de instruire pentru a găsi răspunsurile. Aici puteți vedea dacă le este lene să le urmăreasca sau nu, dacă pun energie în scrierea lucrurilor, nu doar în vizionare. Vă puteți da seama după primele întrebări dacă ați vizionat sau nu videoclipurile. Acesta este primul filtru.

De ce nu este problema mea dacă noul membru nu se întoarce? Pentru că nu voi face greșeala de a-mi dedica timpul de afaceri – care este cel mai valoros pentru mine – unei persoane care nu vrea să câștige bani. Nu-i voi numi unul și Din nou, să întreb când începe și nu voi comenta ce este în videoclip, nici într-un mod mai profesionist și mai ordonat.

Nu-mi pot pierde timpul prețios motivând o persoană care nu are propria motivație internă. Motivația contează doar atunci când îi prezint afacerea și îi pot vinde oportunitatea. Dar el trebuie să ia decizia dacă va face primul pas sau nu, învață primele materiale și dacă nu le învata, măcar privește-le și revino cu întrebările tale.

S-ar putea să vă îndoiați că acest lucru este o prostie și o risipă de bani, deoarece aduceți o mulțime de părți interesate care nu răspund și nu mergeți după ele. Dar exact opusul. Este un instrument profesional pentru creșterea eficienței doar pentru că nu pierdeți timp cu cei care nu vor să câștige bani.

Dacă găsești pe cineva drăguț, petrece-ți timpul liber cu el, dar nu și timpul de afaceri.

Toată lumea trebuie să își dorească să își facă propria afacere. Noul dvs. membru trebuie să își dorească să-și facă afacerea, nu puteți dori să o faceți în locul lui. Și putem admite că nu este o treabă minunată să vizionați câteva videoclipuri în câteva zile, scrieți întrebările. și verificați din nou.

Al doilea filtru este dacă începe cu adevărat activitatea. Companiile multi-linie au întotdeauna o strategie.

După pregătirea inițială, afacerea este terminată. Noul membru poate începe singur sau împreună cu dvs.

Este important să îi identificăm pe cei care nu vor să câștige bani. Ei sunt cei care se întorc și îmi spun că nu funcționează, nu merge bine și nu vor înceta să se plângă. Când vine un membru nou, direct de la mine, și începe să comenteze că are Am făcut totul așa cum s-a spus în antrenamentul inițial, dar nu funcționează pentru el, așa că spun următoarele: „Ne pare rău, nu te pot ajuta pentru că tot ceea ce tocmai ai menționat este prea general. Sunt sponsorul tău și vreau să-ți ofer tot sprijinul meu. Vă cer o favoare: reveniți într-o săptămână și să vorbim despre ceea ce ați făcut în mod specific. Notați-vă toate întâlnirile, prezentările, tot ce ați reușit să vă dedicați timp afacerii. Reveniți într-o săptămână și vă voi ajuta, astfel încât să vă puteți îmbunătăți eficiența și a reusi»

Majoritatea distribuitorilor nu se mai întorc într-o săptămână. Nu dau mai multe semne de viață .. Știi de ce nu? Pentru că își dau seama când ar trebui să se întoarcă într-o săptămână că practic nu au făcut nimic.

Nu există nimic de vorbit. Nu pot comenta nimic. Există unii care sunt „speriați!” Pentru că au avut o jumătate de întâlnire. Bine, nicio problemă, nu puteți obține rezultate dintr-o jumătate de întâlnire. Este atât de simplu.

Dacă puneți aceste filtre în practică, este posibil ca rezultatul să fie trist, pe de o parte: poate fi că aveți doar oameni care vor să vă fure timpul, dar pe de altă parte este o confirmare sinceră și este foarte bine să recunoașteți adevărul, deoarece în acest fel știți unde vă aflați. Trebuie să vă concentrați asupra timpului dvs. de afaceri. Nu trebuie să aveți grijă de membrii existenți, dar ar trebui să aduceți alți noi care vor să câștige bani.

Nu este necesar să găsiți mii, zeci de mile, sute de mile de oameni, doar unii care gândesc serios și sunt dispuși să lucreze, să învețe pentru că vor cu adevărat să câștige bani. Potrivit planurilor de marketing pe care le știu, puteți ajunge acolo În plus, cu câteva zeci de spectacole live, cele care se iau în serios. Pentru a le găsi trebuie să le arăți multor oameni afacerea ta, dar vei avea timp doar dacă te dedici celor care doresc cu adevărat să câștige bani. simplu este eficiența.

Nu este ușor să vă concentrați, deoarece majoritatea dintre noi suntem foarte confortabili. Este mai ușor să sunați și să cereți sponsorului orice detalii decât să găsiți răspunsul.

Am început să fac mai multe niveluri pentru că am vrut să fiu literalmente o persoană liberă, astfel încât în ​​ziua lui să nu trebuiască să lucreze mai mult decât în ​​compania mea, dar după câteva luni mi-am dat seama că nu am nicio șansă să fiu una. Am muncit deja mai mult decât înainte, am avut mai multă presiune și stres, telefonul meu a sunat non-stop, toată lumea a vrut să mă întrebe. De aceea a trebuit să introduc câteva reguli.

Una dintre ele a fost – în principal pentru mine – că, atunci când cineva mă sună la telefon pentru a mă întreba ceva, închei discuția spunându-mi să-mi trimită un e-mail despre asta, întrucât aș putea lucra mult mai eficient.

E-mailul nu dispare și voi răspunde cu siguranță. Acest lucru este logic și acceptabil pentru toată lumea, așa că rezultatul după câteva luni a fost că membrii și-au dat seama că este mai bine să nu sunați, ci direct să trimiteți un e-mail.

Astăzi, când am o rețea de peste o sută de mii de oameni, am plâns până la punctul în care de zile de zile telefonul meu cu privire la afacere nu sună. Primesc doar e-mailuri și răspund când vreau. Evident, scopul meu este să fiu eficient și să le răspund la toate cât mai curând posibil. , dar nu sunt stresat deoarece telefonul meu sună non-stop și trebuie să vorbesc continuu.

Următorul pas a fost să nu-mi ajut direct colegii direcți – deși – este adevărat că în scurt timp am învățat să lucrăm bine împreună – dar am încercat să-i învăț unde puteți găsi răspunsurile la întrebările lor. Eficiența este foarte importantă, de aceea nu s-au enervat când am spus „Îmi pare rău, nu răspund. Căutați informațiile de pe internet. O veți găsi pe un astfel de site. Dacă nu le găsiți, vă rugăm să reveniți și vă voi arăta unde o puteți vedea.

Fac asta pentru tine, astfel încât, atunci când ai o rețea imensă, liniile tale descendente să nu te omoare continuu cu întrebările lor și să poți trăi liber. «

O altă recomandare care este importantă pentru a putea profita eficient de timpul afacerii dvs., nu dedicați timp membrilor care au un sponsor activ.

Se poate întâmpla ca cineva să mă sune sau să-mi trimită un e-mail pentru că sunt mai simpatic față de el, dar cred că nu este de datoria mea să-l servesc, nu pentru că nu îl respect, ci pentru că este responsabilitatea sponsorului activ să îi ofere toate informațiile. Linia dvs. ascendentă dorește, de asemenea, să câștige bani și, dacă nu își poate ajuta membrul, înseamnă că nu am reușit să-i învăț cum să o facă.

Nu este bine dacă întreaga organizație depinde de dvs. Trebuie să vă sprijiniți doar pe cei direcți sau pe cei mai apropiați de activele din rețeaua dvs. Dacă nu există un lider activ între noul membru și dumneavoastră, puteți ajuta, dar da acolo, nu trebuie să faci nimic cu el.

Poți discuta cu el, dar ar trebui să știi că în acest moment faci o activitate de timp liber, nu de afaceri.
Nu faceți aceste greșeli, deoarece vă pot provoca pierderi financiare grave! Concentrați-vă pe ceea ce este cu adevărat important, aduceți noi părți interesate în afacerea dvs.!

Dacă faceți deja afacerea, gândiți-vă la asta, dacă nu încă, țineți cont mai târziu cu cine vă petreceți timpul. Multinivelul nu este un serviciu de ajutor emoțional, ci este o modalitate de a câștiga bani, de aceea contează indiferent dacă vă concentrați corect pe timpul petrecut în afacerea dvs. sau nu.

Nu poti sa zici ca afacerile de network marketing nu functioneaza, cand tu nici macar nu stii ce inseamna network marketing.

Nu poti sa zici ca produsele nu sunt bune, cand tu nu ai incercat nici macar unul, sau nu stii sa faci diferenta intre un produs natural si altul total chimic.

Nu poti sa zici ca nu se castiga bani din mlm, cand exista milioane de oameni in toata lumea care si-au schimbat viata si traiesc doar din afacerea MLM,promovand produsele si afacerea .

Nu poti sa zici ca nu intereseaza pe nimeni, daca tu ai vorbit doar cu apropiatii tai.
Ps. afacerile nu se fac cu prietenii si cu neamurile.

Nu poti sa zici ca nu ai succes, daca tu nu esti dispus sa inveti, sa investesti in tine, sa muncesti zilnic doua ore pentru afacerea ta, afacere care se invata pas cu pas;este vorba despre o afacere, nu despre un job, unde muncesti nu muncesti, iti intra salariul in cont.

Nu ai cum sa fii credibil daca tu nu crezi cu tarie in ceea ce faci si nu folosesti produsele din magazinul tau.
Cred ca daca ai avea o brutarie a ta, nu ai merge la altii sa cumperi paine. 😉

In MLM facem ce toata lumea oricum face, numai ca noi suntem platiti de companie pentru ca vorbim despre produsele acesteia, lucru care nu cred ca Macdonald il face si anume sa te plateasca pentru ca iti faci poza mancand 🍔 si te pui pe Facebook. 🤔

MLM investeste in oameni, ofera libertate, posibilitatea de a avea propria afacere internationala, pornind de la 0, posibilitatea de ajuta alti oameni si de a-ti îndeplini visurile!💚

Hai si tu in echipa noastra! Indrazneste! Nu ai ce sa pierzi! Actioneaza zilnic in directia visului tau!

Carmen Sofia Malinescu

Ce este NETWORKING și DESPRE ce este vorba?

Rețeaua(NETWORKING) este o practică obișnuită în lumea afacerilor și a întreprinderii. Este un cuvânt care este deja folosit zilnic în domeniul profesional și care se referă la evenimente, atât formale, cât și informale, în care puteți construi o rețea de contacte care vă ajută să generați atât oportunități de afaceri, cât și oportunități de muncă.

În cadrul conferințelor și târgurilor profesionale, de obicei, un spațiu este rezervat pentru a facilita această practică în rândul participanților. Astfel de întâlniri, care sunt de obicei setate la cafea la mijlocul dimineții sau la sfârșitul zilei unui eveniment care atrage profesioniști relevanți din sector, devin momente de mare valoare în care să contactăm persoane care împărtășesc interese comune. Ele sunt unul dintre mai multe locuri în care puteți face rețea.

Construiți-vă rețeaua profesională prin intermediul rețelei NETWORKING

Întâlnirile de rețea pot satisface diferite situații de muncă. Persoanele care au o idee de afaceri și au nevoie de investitori sau parteneri, recrutori care încearcă să încorporeze specialiști din anumite domenii în forța de muncă sau angeli de afaceri în căutarea de proiecte în care să investească. Dar rețeaua nu este exclusivă pentru antreprenori sau persoane legate de afaceri. Poate fi benefic și pentru cei care caută un loc de muncă sau se gândesc să își schimbe locul de muncă.

Efectuarea unei startup-uri nu este o sarcină ușoară și impune antreprenorului să dedice timpul și resursele pe care nu le au în activitatea de zi cu zi a companiei. Dar merită, participarea la evenimente poate fi esențială pentru întreprinderile în devenire. Este o oportunitate bună de a primi feedback cu privire la produs de la oameni care cunosc sectorul pentru a-l îmbunătăți. Și o oportunitate excelentă de a stabili contacte care să ușureze atragerea utilizatorilor sau a prescriptorilor produsului sau să ieșiți din bule pentru a avea o viziune globală asupra pieței cu care vă confruntați.

Unul dintre cele mai importante aspecte atunci când vine vorba de a începe o afacere este înconjurarea de oameni care se alătură proiectului. Rețeaua poate fi o formulă bună pentru acest lucru.

.Networking pentru a găsi un loc de muncă.

O mare parte din ofertele de locuri de muncă nu sunt cunoscute public, companiile aleg persoane cu referințe și garantate în primă instanță. Prin urmare, este esențial să creați o rețea bună de contacte profesionale, nu cu scopul de a vă „plasa” într-un loc de muncă, ci pentru a vă familiariza cu lumea profesională într-un anumit sector și să vă țineți la curent cu oportunitățile de muncă. care pot apărea.

Rețea sau networking pas cu pas.

Indiferent de situația dvs., pentru ca acest tip de întâlnire să dea roade, trebuie dezvoltată o strategie care implică pregătirea și munca după eveniment. Vă puteți ajuta cu aplicații utile în special pentru crearea de rețele. Acestea sunt câteva dintre aspectele cheie care vor ajuta rețeaua construită pentru a genera oportunități de muncă:

Îndrumă-ți profilurile pe rețelele sociale într-un mod profesionist. Includeți cuvintele cheie sau cuvintele cheie ale specialității dvs. în bio sau în descrierea cine sunteți. Conceptele, programele, tendințele, tot ceea ce te ajută să te poziționezi ca expert în sectorul tău. Urmăriți și participați la conversațiile care sunt generate datorită hashtag-urilor legate de zona dvs. Partajează conținut relevant pentru a adăuga valoare profilului tău profesional.

Creați un pitch elevator. Această tehnică constă în dezvoltarea unui discurs care descrie ideea afacerii sau produsului sau a carierei și a obiectivelor profesionale într-un mod scurt (în timp ce urcați în lift). Acest conținut poate servi drept introducere în tabelele la care participați, scrisori de însoțire care însoțesc CV-ul sau îl pot utiliza în conversații mai informale cu specialiști sau potențiali investitori.

Aduți cărți de vizită cu dvs., astfel încât să le puteți livra la aceste întâlniri în care apar liniile de contact, site-ul sau blogul dvs. Nu uitați de designul și calitatea acestui produs care vorbește despre voi, la fel cum vă îmbrăcați și comunicați.

Dezvoltați-vă strategia după un eveniment.

După un eveniment în rețea, este important să organizați toate contactele colectate și să urmăriți interacțiunile care au loc. Este necesar să mențineți o strategie de consolidare a legăturii cu oamenii pe care i-ați întâlnit în timpul sesiunii.

Pentru a face acest lucru, creați un fișier cu numele, formularele de contact, profilurile pe rețelele de socializare și un comentariu despre conversația pe care ați avut-o sau despre ce a fost interesant la acea întâlnire, atât pentru a relua acea discuție care a avut loc în persoană, cât și pentru a vă ajuta să vă amintiți-o atunci când există deja dupa ceva timp. Toate aceste date pot fi foarte utile, cu toate acestea, aveți grijă atunci când le păstrați, deoarece puteți încălca cele mai recente reglementări cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

Urmăriți-vă contactele pe rețelele sociale și setați un ritm de comunicare. La început poate fi mai intens consolidarea legăturii. Apoi urmăriți cum evoluează pentru a schimba strategia, dacă este necesar. Este important să nu hărțuiți și să acordați atenție modului în care această relație nouă se construiește prin ascultare și nu doar concentrați-vă pe obiectivul dvs.

Construirea și menținerea unei rețele active de relații profesionale este esențială pentru a vă îmbogăți CV-ul și experiența de muncă. Te va ajuta să îți avansezi profesional și să deschizi ușa către noi oportunități de muncă.

Au trecut șase ani in DXN și ce a mai rămas.
Mulți mă întreabă, dar mai ești în afacerea cu cafeaua?
Ei nu termină să înțeleagă că aceasta este o afacere pe termen lung, care cu perseverență și determinare îți atingi obiectivele și te face să te eliberezi de orice exploatator care își caută doar interesele sale și nu ale tale.
De aceea, DXN îmi oferă o libertate pe care nicio altă afacere nu a făcut-o până acum, să lucrez atunci când vreau să dedic timpul pe care mi-l doresc fără nici un impediment, dar un lucru este foarte clar dacă produsele nu sunt vândute, nu există o afacere care să merite.
Coerența și determinarea sunt esențiale pentru a demonstra că aceste produse de maximă calitate și utilizare repetitivă ajută organismul să elimine toxinele care provoacă boli, fiind un mare sprijin pentru a fi mai sănătos și mai bine îngrijit. Dacă doriți să aflați mai multe, nu ezitați să contactați cu mine, informația este GRATUITĂ și nu o percep. Și dacă vreți să fiți independenți așa cum sunt eu, atunci aveți ca mine să vă ajut O îmbrățișare tuturor.

Nu poti sa zici ca afacerile de network marketing nu functioneaza, cand tu nici macar nu stii ce inseamna network marketing.

Nu poti sa zici ca produsele DXN nu sunt bune, cand tu nu ai incercat nici macar unul, sau nu stii sa faci diferenta intre un produs natural si altul total chimic.

Nu poti sa zici ca nu se castiga bani din dxn, cand exista 10 milioane de oameni in toata lumea care si-au schimbat viata si traiesc doar din afacerea DXN,promovand produsele si afacerea DXN

Nu poti sa zici ca nu intereseaza pe nimeni, daca tu ai vorbit doar cu apropiatii tai.
Ps. afacerile nu se fac cu prietenii si cu neamurile.

Nu poti sa zici ca nu ai succes, daca tu nu esti dispus sa inveti, sa investesti in tine, sa muncesti zilnic doua ore pentru afacerea ta, afacere care se invata pas cu pas;este vorba despre o afacere, nu despre un job, unde muncesti nu muncesti, iti intra salariul in cont.

Nu ai cum sa fii credibil daca tu nu crezi cu tarie in ceea ce faci si nu folosesti produsele din magazinul tau.
Cred ca daca ai avea o brutarie a ta, nu ai merge la altii sa cumperi paine. 😉

In DXN facem ce toata lumea oricum face, numai ca noi suntem platiti de companie pentru ca vorbim despre produsele acesteia, lucru care nu cred ca Macdonald il face si anume sa te plateasca pentru ca iti faci poza mancand 🍔 si te pui pe Facebook. 🤔

DXN investeste in oameni, ofera libertate, posibilitatea de a avea propria afacere internationala, pornind de la 0, posibilitatea de ajuta alti oameni si de a-ti îndeplini visurile!💚

Hai si tu in echipa noastra! Indrazneste! Nu ai ce sa pierzi! Actioneaza zilnic in directia visului tau!

Cu respect .

Carmen Sofia Malinescu

sursa:infoempleo.es


 

Despre MLM…cap6..Ce sa fac si cum pot sa dezvolt.

MLM nu poate fi făcut doar pentru bani, este în mod evident o afacere, iar obiectivul este să câștigați mulți bani din ea, dar puteți obține doar dacă vă simțiți confortabil în timp ce faceti aceasta activitate,doar cand veti avea incredere ca aceasta afacere vi se potriveste veti avea si rezultate..

Întrebarea apare cu motivul: ce să facem atunci? S-au spus deja multe lucruri despre cine poate fi un distribuitor bun sau despre cum poate fi obținut succesul.
Analizând propriile credințe.
Conform experiențelor mele, cel mai important lucru este înainte de a prezenta produsului sau a posibilității de afaceri oricui, cumpărați-l singur.
Aceasta nu înseamnă că vă înregistrați pentru o afacere, ci că sunteți entuziasmați și suta la sută sigur că este bine pentru dvs., nu pentru alții, ci pentru dvs.
Dacă nu sunteți convins de valorile și beneficiile pentru care ați luat decizia, nu veți fi suficient de sigur de dvs. pentru a-l putea prezenta celorlalți.

Am vorbit cu sute de oameni ale căror afaceri nu evoluau suficient și, în cele mai multe cazuri, cauza a fost un detaliu simplu: ei înșiși nu au crezut în ceea ce doreau să reprezinte.
Recomand tuturor o soluție foarte simplă: tehnica foii albe. „Desenați o linie verticală în mijlocul foii.” Scrieți în partea stângă lucrurile negative, îndoielile dvs., în partea dreaptă lucrurile pozitive, avantaje pentru cele pe care le-ați decis să faceți afacerea, pentru că considerați că este o mare provocare. Trebuie să notați toate aspectele negative și toate întrebările. Nu există nicio problemă dacă această coloană este mai lungă decât alta. Există o problemă dacă nu o puteți face să dispară această parte înainte de a începe afacerea.
Evident, în această situație, persoana care va explicat oportunitatea de afaceri vă poate ajuta foarte mult. Este foarte important ca această persoană să nu vă convingă, dacă o faceți, trebuie să vă convingeți și nu emoțional, ci pe baza unor fapte, oportunidas este ideal pentru tine.

Analizând credibilitatea.

Unul dintre punctele critice în MLM este credibilitatea. În această industrie, de multe ori, ei predau scheme, deoarece în conformitate cu legile MATEMATICEI funcționează, dar cred că există o soluție și mai eficientă.
O problemă tipică de MLM, motiv pentru care mulți resping afacerea este atunci când văd cunoștințe, dar reprezintă deja alte companii.Oamenii care sunt profesioniști buni pe teritoriul lor, se alătură unei afaceri MLM, participă la o pregătire de două zile și se întorc ca „oameni de afaceri”, „naturopate” și cred că știu mult mai mult decât oricine din aceste domenii, deoarece au făcut un curs super intens.
Nimeni nu va avea mai multă credibilitate în mediul cunoscuților lor după ce a participat la un antrenament de două zile, cu atât mai puțin dacă dorește să joace un rol care nu îi este propriu.
Există un lucru cu care oricine poate avea credibilitate și care este propria experiență reală cu produsele.

Recomand tuturor să înceapă afacerea prin a-și vinde oportunitatea pentru ei înșiși, apoi să aibă propria experiență cu produsele, acest lucru nu va pune la îndoială nimănui.
Puteți avea credibilitate dacă ați încercat deja produsele companiei dvs. și a existat o schimbare pozitivă în viața dvs., care este vizibilă și vizibilă. Până când nu ați demonstrat ceva, puteți comenta ceea ce doriți familiei, prietenilor, ei nu vă vor oferi. importanţă.

Lasă-ți beneficiile să arate!

În cele mai multe cazuri, oamenilor le va păsa ce avantaje le oferă produsul.
Dacă cu propria experiență credibilitatea dvs. crește, rezultatele dvs. se vor multiplica și, ca o consecință firească, mai devreme sau mai târziu veți avea succes și în afacerea dvs.
Nu trebuie să arătați cunoștințe profunde în toate domeniile, dar este esențial să aveți cel puțin o experiență importantă într-un produs.

Analizându-ți atitudinea.

Următorul pas este atitudinea. Cel mai corect este cel al „Nu am nimic de pierdut”. Dacă sunteți la sută la sută în avantajele dvs. și puteți învăța atitudinea „Nu am nimic de pierdut”, eficiența dvs. va crește.
Vreau să spun că puteți prezenta produsul cuiva care se gândește că puteți câștiga doar pentru că până acum nu au cumpărat nimic de la dvs., prin urmare, cel mai rău care se poate întâmpla este că rămâneți la fel și de acum nu veți avea nimic de pierdut.
Același lucru este în vigoare pentru afacere, deoarece dacă până acum această persoană nu a lucrat în echipa ta, în cel mai rău caz în viitor, nici nu o va face. Nu poți pierde nimic, doar câștigi și dacă te prezinți cu această atitudine, persoana respectivă El va observa că nu este important pentru tine să se alăture, ci pentru el. Simțind asta îi poate schimba ușor atitudinea.
Mi s-a întâmplat de nenumărate ori că persoana care mi-a prezentat în afacere era prea nervoasă, era evident că singurul lucru pe care și-l dorea este să-mi cumpăr ceva sau să mă înregistrez la el. Se părea că ceva important era în joc în viața lui. Această atitudine neplăcută , vă poate reduce eficiența.
Pentru a-ți construi o rețea mare – pe baza planurilor de marketing pe care le știu – nu ai nevoie de mii de distribuitori, chiar ai nevoie de unii care gândesc ca tine și vor lucra din greu. dar o puteți face știind că nu aveți nimic de pierdut, deoarece sunteți în căutarea doar a unora care gândesc ca tine.

Pregătirea propriei prezentări.

Dacă aveți deja experiența dvs. cu produsele și atitudinea dvs. „antiglonț”, nu mai rămâne nimic de făcut decât să vă pregătiți propria prezentare. Important este cuvântul dvs.
Este în regulă dacă iei prezentarea corporativă, mai ales dacă compania ți-a oferit instrumente de formare profesională, dar cu asta tot nu vei fi.
În acest fel, în mediul în care prezentați produsele, veți pierde eficiență, deoarece nu veți fi decât „păpușile care întorc pagini” care vorbește ca și cum ar face un examen primar.
În experiența mea, acest lucru nu interesează oamenii, cunoscuții tăi le pasă, deoarece produsul este bun pentru dvs. De aceea este important să aveți propria experiență.
Celălalt lucru important este pentru că ți-ai început afacerea, pentru că a ta, numai a ta.
Pregătiți o prezentare a motivului pentru care și aici nu mă refer la diapozitivele prezentate de companie, produsul și planul de marketing, ci cu un contur simplu. Oamenii sunt interesați de motivul dvs. Nu este vorba despre o discuție corporativă standard. am auzit deja de o mie de ori.
Companiile serioase au prezentări profesionale, dar oamenii au văzut multe dintre acestea, iar majoritatea oamenilor nu mai doresc să vadă un portofoliu corporativ de la început până la sfârșit, ci să știe de ce v-ați alăturat acestei rețele.

Dacă poți să comentezi de ce cu propriile fraze, oamenii tind să le placă mai mult.
Nu vreau să existe neînțelegeri, nu spun că dosarele corporative nu sunt necesare sau prezentările companiei nu sunt eficiente, ci doar că acesta ar trebui să fie al doilea sau al treilea pas atunci când contactul dvs. dorește deja să cunoască detalii, ci când doriți doar să apelați Atenție, spune-ți de ce, nimic altceva.
În MLM, nu ai nevoie de altceva decât să împărtășești propriile experiențe pozitive cu alte persoane, perioada.
Nu mai există, aceasta este afacerea și de aceea primiți bani.
Este deosebit de important faptul că în mediul dvs. aveți credibilitate și că nu sunteți o veche cunoștință îmbrăcată diferit și vorbind cu expresii învățate după spălarea creierului.
Nimănui nu-i place asta și de aceea cunoscuții tind să te respingă, vor fi mai deschiși dacă vor vedea că persoana respectivă este aceeași cu cea pe care o cunoșteau înainte de formarea afacerii, dar vorbesc deja despre propriile motive.
Cu cât prezentarea dvs. este mai complicată, cu atât o va înțelege mai puțin și va crede că nu va putea să o facă, pentru că nu poate vorbi atât de bine, cu aceeași atitudine, deși ar dori să se dedice acestei afaceri.

În MLM, în afară de teama de a pierde bani, cealaltă mare preocupare este aceea că persoana nu își poate imagina făcând această afacere.
De aceea este necesar să comunicăm într-un mod simplu, pentru ca persoana care ascultă să își imagineze în aceeași situație când stă cu prietenii sau cu străinii și să poată discuta fără probleme despre lucrurile de zi cu zi.
Dacă faceți o prezentare profesională și intrați în detaliile afacerii, produsului sau planului de marketing, persoana care vă ascultă va simți că nu poate vorbi atât de bine, nu este în stare să învețe toate acestea, etc. Nu sunt interesate de acestea detalii, așa că crede că nu poate face bine, așa că începe activitatea.
Ar trebui să aveți o prezentare care va fi în principal despre motivul pentru care ați început această afacere, de ce consumați aceste produse și apoi vorbiți că el poate face totul atât de ușor.
Este important ca persoana în cauză să vadă clar că te simți bine în această situație și că o faci cu oamenii.

Conform experienței mele, cei care se simt bine în situația lor pot obține rezultate bune la nivelul multinivelului și nu cei care au presiune, obligație, cei care învață scheme și care nu sunt ei înșiși și nu au nicio legătură cu situația în care ei Juc un rol.
Există astăzi o atitudine foarte curioasă, în care totul este axat pe marketingul pe care oamenii îl urăsc atunci când vor să le vândă ceva, dar le place să cumpere. Nu vrei să le vezi nimic și vei vedea că vor să cumpere.
Nu căutați lideri și nu vă gândiți dacă oamenii pot servi sau nu, pur și simplu împărtășiți informația cu cel mai mare număr de oameni și ei decid dacă produsul sau afacerea îi atrage sau nu.
Am văzut multe exemple când persoane care s-au înregistrat ca consumatori, datorită contactelor lor de bunăvoie sau nu, s-au dovedit a fi distribuitori care se gândesc ca niște profesioniști, cu atitudinea potrivită care au văzut oportunitatea în acest sistem și au creat o rețea imensă.

Nu lăsați ca lucrările care urmează să fie realizate în MLM să fie mistificate, deoarece este un lucru foarte simplu, dar, dacă vă puteți spori eficiența, ar trebui să fiți din ce în ce mai profesionist și mai încrezător în voi înșivă și pentru a realiza acest lucru puteți și trebuie sa invatati .

Viitorul tău în MLM. Puterea atenției.

Motivația noastră este principalul factor care determină modul în care participăm la un obiect sau sarcină. În funcție de motivația noastră, putem experimenta stimuli identici în moduri complet diferite.

Dacă am mâncat recent, răspunsul și concentrarea noastră pe o farfurie cu mâncare este minimă. Dar, dacă nu am mâncat de ceva vreme sau am făcut exerciții recente, ni se cere să acordăm atenție mirosului, aspectului și gustului.

Pe de altă parte, aspectele emoționale funcționează pentru a influența atenția în moduri subtile. Dacă vă simțiți prost, veți observa emoții nefericite mai repede și vă veți aminti clar știrile negative.
În loc să te bucuri de întregul moment pozitiv, ești înclinat să te concentrezi asupra caracteristicilor negative pe care le găsești. Acest lucru se datorează faptului că vă aflați într-o stare care vă stabilește pentru un disconfort suplimentar. Este mai important să vă concentrați asupra potențialelor probleme pentru a le diminua efectele. Preferăm să ne protejăm de mai mult rău decât să ne concentrăm asupra influențelor exterioare.

Atenția se schimbă și în funcție de concurența noastră.
Cu cât suntem mai buni la îndeplinirea unei sarcini, cu atât avem șanse mai mici să întâmpinăm dificultăți care întârzie progresul.
În schimb, trecem prin munca noastră într-o stare fluidă, numită „flux”.
Din păcate, competiția are o limitare: sarcinile repetitive și ușoare își pierd rapid atracția. În acel moment, vom încerca probabil să găsim ceva mai atractiv. Ți s-a întâmplat?

Ceea ce te-ai concentrat în trecut a fost persoana pe care ești acum. Și pe ce te concentrezi din acest punct pe formele persoanei pe care vei deveni.Indiferent dacă te concentrezi în mod deliberat sau ca participant pasiv îți va determina viața. Când te concentrezi, îți creezi propriul viitor, când participi pasiv, devii reacțiile tale.

Carmen Sofia Malinescu

Despre MLM….Cap5…Compania.

În multinivel marketing, există o situație care este chiar mai rea decât atunci când nu există succese: când cineva muncește din greu luni și ani, își investește toată energia, chiar și cu rezultate semnificative, dar își dau seama că din ce în ce mai puțin pot fi identificati cu compania pe care a aleso.

Mulți fac greșeala de a nu analiza compania, de a nu cerceta detaliile, considerând că este o muncă de încredere din partea dealerului, lucrează înainte de timp pentru companie, în speranța de profit pe termen lung.

Și facem acest lucru într-o companie improprie, putem pierde bani și în afară de dezgust. Mulți au această problemă din când în când și din nou uită această regulă în speranța de a putea câștiga mulți bani într-un timp scurt și să se alăture companiilor Aceștia au o durată scurtă de viață pe piață. Și atunci când își prezintă „ofertele irezistibile” pentru a doua sau a treia oară cunoscuților, mai devreme sau mai târziu nu vor avea credibilitate.

Dacă doriți să fiți cu adevărat liber și să obțineți un venit pasiv cu o afacere cu MLMi, rezultatul depinde foarte mult de companie.

Trebuie să știți că în spatele persoanelor juridice există întotdeauna oameni. Trebuie să cunoașteți acești oameni înainte de a începe serios să vă dedicați afacerii. Dacă doriți să investiți timpul liber într-un mod profesionist, ar fi important ca acest lucru să nu fie degeaba.

Este important să știți cine se află în spatele companiei. Evident, nu vreau să spun că mergeți la Registrul Camerei de Comert, pentru a vedea fișa de înregistrare, priviți cine sunt managerii companiei pentru a ști în ce măsură vă puteți identifica cu ei.

Este simplu în zilele noastre, deoarece puteți găsi date, videoclipuri ale proprietarilor, managerilor și conducătorilor fiecărei companii serioase pe internet. Dacă puteți să-i întâlniți chiar personal la un eveniment. Este important să aveți încredere în ei, să vă puteți identifica cu ei ,cu acesta viziune, cu conceptul, cu strategia și practic cu filozofia lui de viață, deoarece veți lăsa o parte din viața voastră pe mâinile sale.

Evident, nu trebuie să căutați aceste informații doar dacă doriți să fiți clienți sau doriți să încercați produse.

Următoarea problemă este legătura dintre companie și produs. Am discutat deja despre produse, dar trebuie să știți că cu cât produsul este „mai aproape” de companie, cu atât mai stabil va fi totul.

Cunoaștem două tipuri de companii cu mai multe niveluri: producători și companii de marketing. Primul grup include cele care sunt responsabile atât pentru producție, cât și pentru marketing, în al doilea grup sunt cele care găsesc un produs bun pe piață și Comercializează sub brandul lor într-un sistem cu mai multe niveluri.

Companiile de marketing pot fi, de asemenea, stabile, dar rețineți că acestea depind de producătorii produselor lor. Potrivit experienței mele, se poate întâmpla ca un produs de la un producător să nu fie doar pe piață sub marca companiei MLM, dar puteți găsi același produs cu un nume diferit, uneori este accesibil si cu aceleași ingrediente, dar în alte canale de vânzare, chiar și la un preț mai mic.

O altă categorie este atunci când companiile produc, își dezvoltă majoritatea produselor, inclusiv materiile prime, cu cât detalii controlează mai multe companii, cu atât sunt mai stabile și nu depind de diferitele situații economice de pe piață. asigurare de stabilitate pe termen lung

Este important cât de transparent este procesul de producție pentru distribuitor.

Am văzut mai multe proiecte în care existau doar legende despre produse.

Dacă aveți norocul să puteți lucra cu o companie care are fabrici sau culturi, următoarea întrebare va fi dacă procesele de producție sunt publice sau nu. Puteți merge acolo și să o vedeți? Există videoclipuri din surse fiabile? În mod ideal, dacă totul Este public, deoarece acest lucru vă crește încrederea față de companie.

Imaginează-ți situația că există o plantație și o fabrică din cealaltă parte a lumii, dar nimeni nu a văzut-o încă, deoarece totul este atât de confidențial.

Acum imaginați-vă exact invers: compania vă invită să vedeți cum cresc materia primă, să aflați despre procesul de fabricație .

Transparența produsului și a proceselor de fabricație crește încrederea și credibilitatea dvs. atunci când reprezentați compania.
În mai multe niveluri există multe alimente, suplimente alimentare, produse cosmetice. S-ar putea ca în alte industrii informațiile despre produse să nu fie la fel de importante, dar în cazul acestor tipuri de produse este esențial ca informațiile oficiale să fie disponibile.

Legislația — în interesul consumatorilor —- este, desigur, foarte strictă, de aceea de multe ori există o mică descriere oficială a produselor, dar este important ca informațiile oficiale să poată fi apărate. Documentația este disponibilă pentru a justifica autenticitatea produselor.

Baza științifică este importantă, de asemenea, dacă compania face cercetări și dacă este publică.

Următorul punct este disponibilitatea datelor de facturare.Dacă o companie are datele sale de facturare publice, nu poate exista probleme, chiar dacă există o recesiune a vânzărilor. Problema poate exista atunci când nu există transparență în sistem.

Acestea sunt semnele de precauție, deoarece unele companii MLM sunt mai active în lumea divertismentului, dar nu și în publicarea datelor reale, unde aspectul luminos este doar pentru a distrage atenția publicului de informații importante, acolo trebuie să aruncăm o privire mai atentă Uneori uităm de lucrurile esențiale care ne influențează viața pe termen lung.

De asemenea, este foarte important pentru evaluarea unei companii, de câte ori și-a modificat planul de marketing.
Aceasta generează neîncredere dacă compania își schimbă continuu planul de marketing. Există companii care cu atât mai bine le fac, cu atât mai puține comisioane plătesc, deoarece „oamenii rămân oricum”, dacă nu vor să piardă ceea ce au obținut până acum.

În opinia mea, este în regulă dacă o companie își modifică planul de marketing o dată pe baza experienței sale la câțiva ani după ce a început, dar dacă acesta este ceva obișnuit – și afectează de obicei distribuitorii – atunci trebuie să fii atent. Nu este sigur și nici nu merită să investești într-o companie în care modificările continue ale planului de marketing afectează negativ distribuitorii.

În ceea ce privește planul de marketing, trebuie să fie clar ce obligații ai pentru a participa la afacere. Va crește riscul afacerii tale dacă este necesară o investiție mai mare pentru a începe să funcționeze. Dacă afacerea nu necesită această investiție la început, situația ta este mai bun și riscul este mai mic.

Uitați-vă la liderii distribuitori ai companiei! Se poate întâmpla ca atunci când vă înregistrați cine v-a dat aceste informații, acestea nu au experiența de multe luni, ani, zeci de ani. Veți fi corect în mai multe niveluri dacă vă înregistrați la persoana care v-a prezentat oportunitatea.

Dar puteți afla despre poveștile de succes, care sunt cei care au avut deja rezultate bune.

Cei mai mulți folosesc videoclipuri și pun la dispoziție diferite sisteme de instruire. Se recomandă să vă întrebați din nou dacă vă puteți identifica cu persoanele care reprezintă compania.

Succesul dvs. depinde de cine va face parte din echipa dvs. și de modul în care puteți colabora cu ei. Se poate întâmpla ca toată lumea să fie neprietenoasă și, în ciuda acestui fapt, puteți crea o afacere profitabilă pe termen lung, dar veți fi mult mai siguri de dvs. dacă Liderii care lucrează de ceva vreme cu compania par simpatici.

Dacă există o companie care are mai mult de douăzeci de ani și are lideri care lucrează timp de cincisprezece – douăzeci de ani sau mai mult, este mult mai fiabilă decât dacă ar fi fost acolo timp de trei sau patru ani. Îți va consolida credința în companie dacă poate demonstra că are distribuitori care au Atâta timp cât compania funcționează de ani buni, dacă există astfel de lideri, întâlniți-i, dar nu pentru a vă înregistra la aceștia, ci pentru ca încrederea dvs. să crească că v-ați alăturat unei companii care funcționează cu adevărat stabil.

Este foarte important să aflați când alegeți o companie ce fel de instrumente sunt disponibile pentru a afla cum puteți evolua, ce formațiuni există, cum le puteți accesa și cât costă.

Am văzut deja în problemele istorice când s-a dovedit că veniturile liderilor nu proveneau din vânzările produselor, ci din facturarea atelierelor lor de formare.

Din punctul meu de vedere, venitul distribuitorilor – inclusiv cel al liderilor – provine din produse.
Facturare și nu formare. Instruirea ar trebui să servească la creșterea vânzărilor de produse și nu ar trebui să fie o sursă separată de venit.

Aflați ce fel de obligații aveți în ceea ce privește pregătirea, cum puteți participa, dacă trebuie să fiți în persoană sau o puteți face online. Clarificați detaliile, cât de multă investiție necesită pentru partea dvs. de timp, energie și bani.

Pregătirea este esențială pentru a putea evolua, cu cât ești mai profesionist, cu atât mai multe cunoștințe ai, cu atât vei fi mai eficient. trebuie să investești în formațiuni.
Merită să știți acest lucru și să îl luați în considerare, deoarece de multe ori aceste cheltuieli suplimentare sunt motivul pentru care se pierd bani în mai multe niveluri.

Și în sfârșit, înainte de a alege, de asemenea, cunoașteți părerea că există o companie, descoperiți imaginea pe care o oferă. Gândiți-vă la asta în ce măsură vă este acceptabil.

Nu este vorba despre cât de mare este spectacolul și cât de tare sunt aplauzele, dar dacă eliminați aceste – cu siguranță importante —- detalii. Ce impresii aveți, ce părere pot avea alții?

În ce măsură vă puteți identifica cu viziunea pe care o reprezintă compania? Ce fel de informații puteți obține despre companie, despre lideri? Au vreo activitate de interes social care să vă fie plăcută?

Puteți fi cu adevărat eficient doar dacă sunteți mândru că reprezentați o companie solida,cu un bun plan de marketing și care este vizibila oricui nu uitati ca vă dați credibilitatea personală pentru aceasta.

Carmen Sofia Malinescu

PS:

Ce nu vi se va întâmpla niciodată în calitate de Networker!

Indiferent de obiectivul pe care îl urmărești … atingerea acestuia va implica o serie de adevăruri universale.
Adevărul universal # 1: Nu puteți termina ceea ce nu începeți.

Adevărul universal # 2: Niciodată nu ar trebui să începi ceea ce nu ești angajat să termini.

  Să o spun așa cum este ...

Iată o listă scurtă de lucruri care nu se vor întâmpla niciodată în viața ta.


Înregistrarea noului distribuitor nu va fi închisă fără semnarea formularului.

Nu veți fi niciodată acceptat pentru formarea în NWM pentru care nu vă înscrieți.

Nimeni nu va citi cartea pe care nu o scrii.

Nu vă veți bucura niciodată de o echipă grozavă fără a face prezentări.

Filmele in Netflix nu vă va educa ca un networker.

Nu vă va schimba rezultatele, dacă nu vă schimbați comportamentul.

Renunțarea la lucruri dificile nu va duce niciodată la succes.

Niciodată nu vei fi mai înțelept vorbind în loc să asculți.

Moralul?

Nu poți încheia ceea ce nu începi și niciodată nu trebuie să începi ceea ce nu te-ai angajat să închei.

Pentru a-ți atinge obiectivele și a-ți dezlănți măreția în lumea NWM Îmbrățișați-o,

Adevărul universal # 3 …

            Există un singur grad de angajament ... Total.

Așadar, concentrează-te pe construirea forței angajamentului tău.

          O faci îmbrăcând această promisiune de integritate ...

Dacă vă luați un angajament … onorați-l.
Dacă faci o promisiune … păstrează-o.
Dacă ai un obiectiv … ia-l.

Aristotel a avut absolut dreptate când a spus …

„Bărbații dobândesc o anumită calitate acționând constant într-un mod anume”.

Te vei trezi în fiecare zi cu hotărâre …
Și mergi la culcare cu o satisfacție imensă.

                                Prin îndeplinirea angajamentelor dumneavoastră ...

Numărul angajamentelor …

Te va face un networker de onoare … și fără angajament, mai bine să nu continui.

Notează-l, evidențiază-l cu un asterisc, încercuiește-l într-un cerc, subliniază-l și îndeplinește-l prin toate mijloacele de care dispui,

Fiecare efort de succes începe cu un început bun …

Este menținut în viață prin puterea angajamentului de neclintit …

Și se încheie când îți atingi obiectivele la linia de sosire.

Nu uitați, nu puteți încheia ceea ce nu începeți și nu trebuie să începeți niciodată ceea ce nu vă dedicați să încheiați.

Al treilea trimestru va începe la 1 iulie …
Folosiți aceste Adevăruri universale pentru a pregăti linia de pornire.

În cele din urmă: Iată promisiunea mea pentru tine …

Dacă aveți curajul și angajamentul de a începe, veți găsi puterea de a termina.

Bronzul perfect începe în stomacul tău.

Draga cititorule,

Vara aceasta va fi diferită, indiferent de planurile tale.

Pentru că în această vară veți obține în sfârșit un bronz sănătos și de lungă durată.

Uită de bronzul acela, la trei zile de la întoarcerea din vacanță, a dispărut.

Și, mai presus de toate, uitați să petreceți ore întregi la soare, rupându-vă pielea.

De fapt, expunerea prelungită la razele ultraviolete poate provoca arsuri, exfoliere, uscăciune, îmbătrânirea pielii și chiar cancer de piele.

Dacă îți dorești cu adevărat un bronz perfect și o piele sănătoasă, maro, care să dureze dincolo de lunile de vară, fără să-ți asume riscuri, ceea ce ar trebui să faci este să te pregătești din timp.

Mai jos vă voi explica cum să-l obțineți datorită unui complement cu care puteți și:

Stimulează producția de melanină.

Consolidă rezistența epidermei la agresiunile razelor UV.

Facilități hidratarea pielii.

Bucurați-vă de o acțiune anti-îmbătrânire și anti-rid.

Dar mai întâi, trebuie să vă povestesc despre un pigment care joacă un rol major în tonul pielii noastre.

Melanina: cheia
Melanina este pigmentul care face pielea mai întunecată. Când este expus la soare, producția sa crește, permițându-ne să ne brunim.

În același timp, absoarbe radiațiile ultraviolete și o transformă în căldură, prevenind astfel deteriorarea vaselor cele mai superficiale ale pielii și ADN-ului celulelor.

Este, de asemenea, un scut de protecție împotriva îmbătrânirii foto, daunele cauzate de ani de expunere a pielii la soare, ceea ce face pielea mai slabă și mai fragilă, în special la persoanele în vârstă.

Pe de altă parte, efectele melaninei în prevenirea cancerului de piele au fost descrise și în studii, ceea ce demonstrează clar rolul important pe care îl joacă în corpul nostru.

Cum să obții bronzul perfect într-un mod natural și fără riscuri
Pentru a avea un bronz ideal, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să începeți să vă pregătiți acum pielea.

Și faceți-o în interior și în exterior, protejând și hrănind straturile sale cele mai profunde înainte, în timpul și după expunerea la soare.

Ceva pe care îl veți obține datorită celor 4 nutrienți pe care îi veți găsi, împreună și în proporție perfectă, într-un complement unic care vă va ajuta să arătați pielea radiantă chiar în timpul iernii.

Vrei să-i întâlnești?

Ei bine, continuă să citești.

Morcovul: un bronzator natural
Morcovul este unul dintre cele mai cunoscute bronzere naturale. Uleiul său esențial are cele mai importante ingrediente active pentru frumusețea pielii, bronzare și îngrijire după soare.

Acest lucru se datorează faptului că în morcov găsim o cantitate mare de carotenoizi, care activează producerea melaninei.

Printre principalii carotenoizi găsiți în morcovi sunt beta-carotenul, care protejează împotriva leziunilor pielii, xantinei și luteinei, care sunt antioxidanți puternici.

Astfel, înainte de expunerea la soare, uleiul esențial de morcov pregătește ușor epiderma și ajută la întărirea rezistenței sale la razele ultraviolete. În plus, oferă strălucire și conferă uniformitate culorii pielii.

Un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea St. Andrews din Regatul Unit a arătat că gradul de colorare a pielii depinde de cantitatea de carotenoizi ingerate și că un timp scurt este suficient, pe de o parte, pentru a produce o schimbare semnificativă pe tonul tenului și, pe de altă parte, pentru a avea un aspect mai sănătos.

Prin urmare, uleiul esențial de morcov este recomandat atât înainte de a face soare, deoarece stimulează crearea melaninei, cât și după aceea, deoarece datorită proprietăților sale antioxidante ajută la regenerarea și înmuierea pielii.

Rosiile: o apărare excelentă împotriva stresului oxidativ
Ca și morcovul, roșia are, de asemenea, carotenoizi, în special licopen și luteină, care absorb razele ultraviolete și ajută astfel pielea să se protejeze de efectele dăunătoare ale luminii solare.

Un studiu de la universitățile din Newcastle și Manchester din Anglia a comparat pielea persoanelor care au consumat pastă de roșii cu altele care au luat ulei de măsline și au găsit o îmbunătățire cu 33% a protecției împotriva arsurilor solare la cei care au licopen din tomate în dieta ta.

Avocado: hidratare, protecție și reparație

Uleiul de avocado este cunoscut pentru a hidrata și a înmuia țesuturile pielii.

Este bogat în acizi grași esențiali, cum ar fi omega-3 și vitamine, dar conține și elemente care îl fac să iasă în evidență ca un nutrient perfect pentru protejarea și îngrijirea pielii. Specific:

Fitosteroli: regenerează pielea și stimulează producerea de colagen, întârzind astfel apariția unor semne de îmbătrânire, cum ar fi încetinirea și ridurile.

Vitamina E: un antioxidant natural care neutralizează îmbătrânirea prematură.

Luteină: carotenoid care absoarbe razele UV și ajută pielea să se protejeze de efectele nocive ale acesteia.

Vitamina D sau „vitamina solară”: sintetizată în timpul expunerii la soare. Interesant, numeroase studii indică o deficiență în creștere în cadrul populației europene.

Ganoderma: anti-îmbătrânire
Uleiul de ganoderma este o sursă excelentă de omega-6, unul dintre acizii grași esențiali pe care organismul uman nu îi poate produce și care este esențial pentru a preveni îmbătrânirea pielii.

Studii recente arată că uleiul de ganodermă încetinește procesul de îmbătrânire și formarea ridurilor; restabilirea elasticității, flexibilității și tonului țesuturilor.

Și la fel ca avocado, conține și fitosteroli și vitamina E.

Ganoderma: reglarea echilibrului metabolic
Uleiul de ganoderma in masajul de seară este, de asemenea, bogat în acizi grași și vitamina E, așa că ca uleiul de ganodermă, este un aliat minunat în îngrijirea pielii tale.

Consumul său permite:

Opriți îmbătrânirea celulelor pielii.

Hidratează profund și revitalizează pielea.

Favorizează elasticitatea pielii.

Preveniți dezvoltarea acneei.

Consumă zilnic toate aceste uleiuri esențiale
Vă puteți imagina în fiecare zi luând unul câte unul toate uleiurile despre care am vorbit?

Nu mi se pare o soluție foarte confortabilă, nu?

De aceea, laboratorul DXN a dezvoltat suplimentele alimentare si nutritionale , care combină uleiurile cu GANODERMA, consumă alaturi de roșii de morcov și avocado, consumand produsele veti gasi reunind toate proprietățile sale într-o capsulă de ganoderma, cordyceps și broceandor cu toate aceste calități.

În plus, este un supliment a cărui formulă asigură acțiunea comună a ingredientelor active din fiecare dintre uleiuri pentru a vă oferi o piele mai închisă și mai sănătoasă.

Asa ca pregateste-te sa ai un bronz perfect, fara sa petreci ore lungi la soare si fara riscuri pentru pielea ta, deoarece cu acest complement vei avea un scut natural cu care sa previi arsurile solare, cusururile pielii, imbatranirea foto si cancerul de piele.

Comandați-l aici și obțineți un bronz care vă va dura până iarna.

Sper ca aceaste informatii le vei impartasi cu prietenii tai,multi le cunoastem ,dar trebuie sa ne aducem aminte….mama natura ne daruieste viata in fiecare moment.

Carmen Sofia Malinescu