În multinivel marketing, există o situație care este chiar mai rea decât atunci când nu există succese: când cineva muncește din greu luni și ani, își investește toată energia, chiar și cu rezultate semnificative, dar își dau seama că din ce în ce mai puțin pot fi identificati cu compania pe care a aleso.
Mulți fac greșeala de a nu analiza compania, de a nu cerceta detaliile, considerând că este o muncă de încredere din partea dealerului, lucrează înainte de timp pentru companie, în speranța de profit pe termen lung.
Și facem acest lucru într-o companie improprie, putem pierde bani și în afară de dezgust. Mulți au această problemă din când în când și din nou uită această regulă în speranța de a putea câștiga mulți bani într-un timp scurt și să se alăture companiilor Aceștia au o durată scurtă de viață pe piață. Și atunci când își prezintă „ofertele irezistibile” pentru a doua sau a treia oară cunoscuților, mai devreme sau mai târziu nu vor avea credibilitate.
Dacă doriți să fiți cu adevărat liber și să obțineți un venit pasiv cu o afacere cu MLMi, rezultatul depinde foarte mult de companie.
Trebuie să știți că în spatele persoanelor juridice există întotdeauna oameni. Trebuie să cunoașteți acești oameni înainte de a începe serios să vă dedicați afacerii. Dacă doriți să investiți timpul liber într-un mod profesionist, ar fi important ca acest lucru să nu fie degeaba.
Este important să știți cine se află în spatele companiei. Evident, nu vreau să spun că mergeți la Registrul Camerei de Comert, pentru a vedea fișa de înregistrare, priviți cine sunt managerii companiei pentru a ști în ce măsură vă puteți identifica cu ei.
Este simplu în zilele noastre, deoarece puteți găsi date, videoclipuri ale proprietarilor, managerilor și conducătorilor fiecărei companii serioase pe internet. Dacă puteți să-i întâlniți chiar personal la un eveniment. Este important să aveți încredere în ei, să vă puteți identifica cu ei ,cu acesta viziune, cu conceptul, cu strategia și practic cu filozofia lui de viață, deoarece veți lăsa o parte din viața voastră pe mâinile sale.
Evident, nu trebuie să căutați aceste informații doar dacă doriți să fiți clienți sau doriți să încercați produse.
Următoarea problemă este legătura dintre companie și produs. Am discutat deja despre produse, dar trebuie să știți că cu cât produsul este „mai aproape” de companie, cu atât mai stabil va fi totul.
Cunoaștem două tipuri de companii cu mai multe niveluri: producători și companii de marketing. Primul grup include cele care sunt responsabile atât pentru producție, cât și pentru marketing, în al doilea grup sunt cele care găsesc un produs bun pe piață și Comercializează sub brandul lor într-un sistem cu mai multe niveluri.
Companiile de marketing pot fi, de asemenea, stabile, dar rețineți că acestea depind de producătorii produselor lor. Potrivit experienței mele, se poate întâmpla ca un produs de la un producător să nu fie doar pe piață sub marca companiei MLM, dar puteți găsi același produs cu un nume diferit, uneori este accesibil si cu aceleași ingrediente, dar în alte canale de vânzare, chiar și la un preț mai mic.
O altă categorie este atunci când companiile produc, își dezvoltă majoritatea produselor, inclusiv materiile prime, cu cât detalii controlează mai multe companii, cu atât sunt mai stabile și nu depind de diferitele situații economice de pe piață. asigurare de stabilitate pe termen lung
Este important cât de transparent este procesul de producție pentru distribuitor.
Am văzut mai multe proiecte în care existau doar legende despre produse.
Dacă aveți norocul să puteți lucra cu o companie care are fabrici sau culturi, următoarea întrebare va fi dacă procesele de producție sunt publice sau nu. Puteți merge acolo și să o vedeți? Există videoclipuri din surse fiabile? În mod ideal, dacă totul Este public, deoarece acest lucru vă crește încrederea față de companie.
Imaginează-ți situația că există o plantație și o fabrică din cealaltă parte a lumii, dar nimeni nu a văzut-o încă, deoarece totul este atât de confidențial.
Acum imaginați-vă exact invers: compania vă invită să vedeți cum cresc materia primă, să aflați despre procesul de fabricație .
Transparența produsului și a proceselor de fabricație crește încrederea și credibilitatea dvs. atunci când reprezentați compania.
În mai multe niveluri există multe alimente, suplimente alimentare, produse cosmetice. S-ar putea ca în alte industrii informațiile despre produse să nu fie la fel de importante, dar în cazul acestor tipuri de produse este esențial ca informațiile oficiale să fie disponibile.
Legislația — în interesul consumatorilor —- este, desigur, foarte strictă, de aceea de multe ori există o mică descriere oficială a produselor, dar este important ca informațiile oficiale să poată fi apărate. Documentația este disponibilă pentru a justifica autenticitatea produselor.
Baza științifică este importantă, de asemenea, dacă compania face cercetări și dacă este publică.
Următorul punct este disponibilitatea datelor de facturare.Dacă o companie are datele sale de facturare publice, nu poate exista probleme, chiar dacă există o recesiune a vânzărilor. Problema poate exista atunci când nu există transparență în sistem.
Acestea sunt semnele de precauție, deoarece unele companii MLM sunt mai active în lumea divertismentului, dar nu și în publicarea datelor reale, unde aspectul luminos este doar pentru a distrage atenția publicului de informații importante, acolo trebuie să aruncăm o privire mai atentă Uneori uităm de lucrurile esențiale care ne influențează viața pe termen lung.
De asemenea, este foarte important pentru evaluarea unei companii, de câte ori și-a modificat planul de marketing.
Aceasta generează neîncredere dacă compania își schimbă continuu planul de marketing. Există companii care cu atât mai bine le fac, cu atât mai puține comisioane plătesc, deoarece „oamenii rămân oricum”, dacă nu vor să piardă ceea ce au obținut până acum.
În opinia mea, este în regulă dacă o companie își modifică planul de marketing o dată pe baza experienței sale la câțiva ani după ce a început, dar dacă acesta este ceva obișnuit – și afectează de obicei distribuitorii – atunci trebuie să fii atent. Nu este sigur și nici nu merită să investești într-o companie în care modificările continue ale planului de marketing afectează negativ distribuitorii.
În ceea ce privește planul de marketing, trebuie să fie clar ce obligații ai pentru a participa la afacere. Va crește riscul afacerii tale dacă este necesară o investiție mai mare pentru a începe să funcționeze. Dacă afacerea nu necesită această investiție la început, situația ta este mai bun și riscul este mai mic.
Uitați-vă la liderii distribuitori ai companiei! Se poate întâmpla ca atunci când vă înregistrați cine v-a dat aceste informații, acestea nu au experiența de multe luni, ani, zeci de ani. Veți fi corect în mai multe niveluri dacă vă înregistrați la persoana care v-a prezentat oportunitatea.
Dar puteți afla despre poveștile de succes, care sunt cei care au avut deja rezultate bune.
Cei mai mulți folosesc videoclipuri și pun la dispoziție diferite sisteme de instruire. Se recomandă să vă întrebați din nou dacă vă puteți identifica cu persoanele care reprezintă compania.
Succesul dvs. depinde de cine va face parte din echipa dvs. și de modul în care puteți colabora cu ei. Se poate întâmpla ca toată lumea să fie neprietenoasă și, în ciuda acestui fapt, puteți crea o afacere profitabilă pe termen lung, dar veți fi mult mai siguri de dvs. dacă Liderii care lucrează de ceva vreme cu compania par simpatici.
Dacă există o companie care are mai mult de douăzeci de ani și are lideri care lucrează timp de cincisprezece – douăzeci de ani sau mai mult, este mult mai fiabilă decât dacă ar fi fost acolo timp de trei sau patru ani. Îți va consolida credința în companie dacă poate demonstra că are distribuitori care au Atâta timp cât compania funcționează de ani buni, dacă există astfel de lideri, întâlniți-i, dar nu pentru a vă înregistra la aceștia, ci pentru ca încrederea dvs. să crească că v-ați alăturat unei companii care funcționează cu adevărat stabil.
Este foarte important să aflați când alegeți o companie ce fel de instrumente sunt disponibile pentru a afla cum puteți evolua, ce formațiuni există, cum le puteți accesa și cât costă.
Am văzut deja în problemele istorice când s-a dovedit că veniturile liderilor nu proveneau din vânzările produselor, ci din facturarea atelierelor lor de formare.
Din punctul meu de vedere, venitul distribuitorilor – inclusiv cel al liderilor – provine din produse.
Facturare și nu formare. Instruirea ar trebui să servească la creșterea vânzărilor de produse și nu ar trebui să fie o sursă separată de venit.
Aflați ce fel de obligații aveți în ceea ce privește pregătirea, cum puteți participa, dacă trebuie să fiți în persoană sau o puteți face online. Clarificați detaliile, cât de multă investiție necesită pentru partea dvs. de timp, energie și bani.
Pregătirea este esențială pentru a putea evolua, cu cât ești mai profesionist, cu atât mai multe cunoștințe ai, cu atât vei fi mai eficient. trebuie să investești în formațiuni.
Merită să știți acest lucru și să îl luați în considerare, deoarece de multe ori aceste cheltuieli suplimentare sunt motivul pentru care se pierd bani în mai multe niveluri.
Și în sfârșit, înainte de a alege, de asemenea, cunoașteți părerea că există o companie, descoperiți imaginea pe care o oferă. Gândiți-vă la asta în ce măsură vă este acceptabil.
Nu este vorba despre cât de mare este spectacolul și cât de tare sunt aplauzele, dar dacă eliminați aceste – cu siguranță importante —- detalii. Ce impresii aveți, ce părere pot avea alții?
În ce măsură vă puteți identifica cu viziunea pe care o reprezintă compania? Ce fel de informații puteți obține despre companie, despre lideri? Au vreo activitate de interes social care să vă fie plăcută?
Puteți fi cu adevărat eficient doar dacă sunteți mândru că reprezentați o companie solida,cu un bun plan de marketing și care este vizibila oricui nu uitati ca vă dați credibilitatea personală pentru aceasta.
Carmen Sofia Malinescu
PS:
Ce nu vi se va întâmpla niciodată în calitate de Networker!
Indiferent de obiectivul pe care îl urmărești … atingerea acestuia va implica o serie de adevăruri universale.
Adevărul universal # 1: Nu puteți termina ceea ce nu începeți.
Adevărul universal # 2: Niciodată nu ar trebui să începi ceea ce nu ești angajat să termini.
Să o spun așa cum este ...
Iată o listă scurtă de lucruri care nu se vor întâmpla niciodată în viața ta.
Înregistrarea noului distribuitor nu va fi închisă fără semnarea formularului.
Nu veți fi niciodată acceptat pentru formarea în NWM pentru care nu vă înscrieți.
Nimeni nu va citi cartea pe care nu o scrii.
Nu vă veți bucura niciodată de o echipă grozavă fără a face prezentări.
Filmele in Netflix nu vă va educa ca un networker.
Nu vă va schimba rezultatele, dacă nu vă schimbați comportamentul.
Renunțarea la lucruri dificile nu va duce niciodată la succes.
Niciodată nu vei fi mai înțelept vorbind în loc să asculți.
Moralul?
Nu poți încheia ceea ce nu începi și niciodată nu trebuie să începi ceea ce nu te-ai angajat să închei.
Pentru a-ți atinge obiectivele și a-ți dezlănți măreția în lumea NWM Îmbrățișați-o,
Adevărul universal # 3 …
Există un singur grad de angajament ... Total.
Așadar, concentrează-te pe construirea forței angajamentului tău.
O faci îmbrăcând această promisiune de integritate ...
Dacă vă luați un angajament … onorați-l.
Dacă faci o promisiune … păstrează-o.
Dacă ai un obiectiv … ia-l.
Aristotel a avut absolut dreptate când a spus …
„Bărbații dobândesc o anumită calitate acționând constant într-un mod anume”.
Te vei trezi în fiecare zi cu hotărâre …
Și mergi la culcare cu o satisfacție imensă.
Prin îndeplinirea angajamentelor dumneavoastră ...
Numărul angajamentelor …
Te va face un networker de onoare … și fără angajament, mai bine să nu continui.
Notează-l, evidențiază-l cu un asterisc, încercuiește-l într-un cerc, subliniază-l și îndeplinește-l prin toate mijloacele de care dispui,
Fiecare efort de succes începe cu un început bun …
Este menținut în viață prin puterea angajamentului de neclintit …
Și se încheie când îți atingi obiectivele la linia de sosire.
Nu uitați, nu puteți încheia ceea ce nu începeți și nu trebuie să începeți niciodată ceea ce nu vă dedicați să încheiați.
Al treilea trimestru va începe la 1 iulie …
Folosiți aceste Adevăruri universale pentru a pregăti linia de pornire.
În cele din urmă: Iată promisiunea mea pentru tine …
Dacă aveți curajul și angajamentul de a începe, veți găsi puterea de a termina.